logoMCZ huisartsen

Kwaliteit en service

Huisartsen hebben ieder jaar tenminste 40 uur bijscholing om de veranderingen en ontwikkelingen in de gezondheidszorg bij te houden. Uw huisarts zal door het jaar heen één of meerdere dagen achtereen afwezig kunnen zijn.

Onze assistentes hebben een driedaagse training gevolgd in telefonische triage. Zij zijn daardoor in staat om de urgentie van uw klachten te bepalen en uw vragen telefonisch te beantwoorden.

Keurmerk

Sinds april 2014 hebben wij met succes onze NHG-accreditering afgerond. Met dit certificaat verklaart NPA dat patiënten, medewerkers en collega’s erop mogen vertrouwen dat onze praktijk verantwoorde zorg levert en gaat voor kwaliteit.

Telefonische bereikbaarheid

De praktijk is de hele dag open en telefonisch bereikbaar voor het maken van afspraken en stellen van medische vragen van 8.00 uur tot 16.30 uur.

Website

Via deze website kunt u online een afspraak maken, een vraag stellen d.m.v. een e-consult. De website is geschikt gemaakt voor gebruik met een tablet of een smartphone.

Online afspraken maken

Met de webagenda kunt u online afspraken bij ons maken. Maak hiervoor een account aan. Bekijk de lege plekken in de agenda en plan een afspraak op het moment dat het u uitkomt.

E-consult

Voor niet-spoedeisende vragen waarvoor een afspraak op het spreekuur niet nodig is of voor het opvragen van uitslagen bieden wij u de mogelijkheid deze online te stellen d.m.v. een e-consult. Dit kan via het patiëntenportaal.

Verwijsbrieven voor specialisten per e-mail

Verwijsbrieven voor specialisten hoeft u niet op de praktijk op te halen. Wij verwijzen naar het ziekenhuis via Zorgdomein en kunnen u de verwijjsgegevens per e-mail sturen als uw e-mailadres bij ons bekend is.

Wachtkamerscherm

In de wachtkamer hangt een informatiescherm met o.a. de wachttijden voor het spreekuur.